Tilbakemelding til Vevkom

Du er ikke logget inn så meldingen vil bli sent anonymt. Om du vil at vi skal kunne kontakte deg, vennligst logg inn.

Account Support Manager (ASM)

Søknadsfrist: 1. juni 2017 00:00

Arbeidsgiver Hewlett Packard Enterprise Stillingstittel Account Support Manager (ASM) Sted Fornebu, Norge Varighet Fast Hva skal du gjøre som Account Support Manager (ASM)? I vår tjenestedivisjon, HPE Pointnext, hjelper vi våre kunder med å ta ut potensialet for innovasjon og digital transformasjon. Vi leverer tjenester innenfor tre hovedkategorier – rådgivning og transformasjon, profesjonelle tjenester og operasjonelle tjenester (blant annet support). Våre konsulenter er både lokalt i Norge og globalt. Som Account Support Manager (ASM) vil du være ansvarlig for leveransen av vårt totale tjenestespekter til større kunder i skjæringspunktet mellom forretning og IT. Du skal jobbe selvstendig mot våre nøkkelkunder og samtidig utnytte globale og lokale prosesser, verktøy og kompetanse for å levere kundeverdi. Den norske tjenesteorganisasjonen i HPE er en viktig medspiller i et stort globalt team. Vi leverer markedsledende tjenesteløsninger hvor leveransen skreddersys etter kundens behov. Sammen gjør vi en meget viktig jobb for å sikre høy kundetilfredshet. Relasjonsbygging og kundeoppfølging vil derfor være en viktig del av ansvarsområdet, der du som rådgiver vil bidra til at IT-teknologien utnyttes optimalt og sikrer kundens og HPE sin konkurransekraft. Vi er opptatt av kontinuerlig utvikling og vekst for våre ansatte og vektlegger aktiv bruk av «coaching» og kontinuerlig tilbakemelding. I HPE vektlegges læring av og med andre og kurs. Som en global aktør er vi opptatt av et inkluderende arbeidsmiljø som ser potensialet i samarbeid på tvers av landegrenser, kulturer og generasjoner. Vi har blant annet en egen satsning på unge ansatte i selskapet, Young Employee Network (YEN) som fokuserer på utvikling både personlig og profesjonelt. Ansvarsområder/arbeidsoppgaver • Relasjonsbygging og kundeoppfølging for å sikre fornøyde kunder • Ansvar for å lede og sikre våre kundeleveranser • Bidra til salg av tjenester mot våre viktigste kunder • Lede og styre lokale og internasjonale ressurser • Utstrakt samarbeid med konsulent-, rådgivings- og produktsalgsavdelingene Krav til / ønsket utdanning Vi ser etter deg som har • Minimum 3-årig utdannelse, Bachelor- eller Master-nivå • Helst innen IT- eller ingeniørfag Ønskede kvalifikasjoner Vi ser helst at du har noen års erfaring etter endt studie, men nyutdannede med dokumentert interesse og nysgjerrighet innenfor en eller flere av følgende områder oppfordres også til å søke: • Evne og interesse for å forstå hvordan IT kan realisere forretningsmål • God teknisk IT-forståelse (IT infrastruktur og -tjenester) • Prosjektledelse ( gjerne kjennskap til Prince2 / PmP ) • IT Service management ( gjerne kjennskap til ITIL) Personlige egenskaper Vi ser etter en person med følgende egenskaper: • Du motiveres av å jobbe i en global IT-bedrift i kontinuerlig endring • Sulten på ny teknologi og smarte arbeidsformer • Gode evner til å jobbe selvstendig og i team • Analytisk, strukturert og løsningsorientert • Gode kommunikasjonsevner på norsk/skandinavisk og engelsk, både skriftlig og muntlig • Positiv og entusiastisk Vi tilbyr: • Variert og fleksibel arbeidshverdag • Satsing på unge ansatte via "Young Employee Network(YEN)" • Personlig og faglig utvikling • Internasjonalt og dynamisk miljø • Karrieremuligheter og utfordringer • Innovative produkter og tjenester • Ansattgoder som f.eks firmahytte, treningsgrupper • Flotte lokaler på Fornebu Om arbeidsgiveren: Hewlett Packard Enterprise (HPE) er et bransjeledende teknologiselskap. Hos oss vil du bli en del av et internasjonalt og dynamisk miljø med nyskapende prosjekter, innovative produkter og tjenester. Vi fokuserer på at løsningene våre skal levere forretningsverdi, samfunnsnytte og forbedret livskvalitet for våre kunder. Søk i den vedlagte linken.

Link: Account Support Manager (ASM)